ביחד נגדיר את מדף המוצרים שלך בצורה יעילה ונחשקת שתאפשר לך לדייק את המוצרים ואת ההצעה בהתאם ללקוחות שלך.
נזהה את הלקוחות האידיאליים שלך, נבין מה מסלול הבחירה שהם עוברים לפני שסוגרים עסקה ונלמד כיצד למשוך אותם אלייך ולגרום להם להתאהב במותג שלך!
המותג הוא אתה! אחד השלבים החשובים בקורס הוא שלב הגילוי העצמי שיאפשר לך "לעוף על עצמך" ולזקק את ה-DNA הייחודי שלך. השלב הזה יאפשר לך לשפר משמעותית את התקשורת עם הלקוחות הקיימים והחדשים שלך.
נמצא את חמשת ערכי המותג שלך באמצעות טכניקה יעילה ומוכחת. ערכי המותג יאפשרו לך לבנות את הסיפור שלך ולזנק קדימה מבחינה עסקית.
אנחנו חיים בעולם מאוד ויזואלי, ולכן המותג שלך צריך לבלוט. בקורס נבין מה המיתוג הויזואלי והסיפורי שאתה רוצה להעניק לעסק שלך ואיך לבנות את זה בצורה נכונה.
משפך שיווקי שעובד יכול לשנות לחלוטין את המודל העסקי והמצב הפיננסי שלך. בקורס נלמד להגדיר איזה משפך אנחנו צריכים למותג שלנו, באיזה מערכות כדאי להשתמש ואלו רשתות חברתיות חשוב שנתחזק.
נבנה מודל פיננסי מנצח שיאפשר לנו להגיע לרווח של עשרות ואף מאות אלפי שקלים בהשקעה חכמה ואפקטיבית.
נלמד כלים פרקטיים לשיפור החשיבה החיובית, כיצד להתמיד במחשבות של ווינרים גם ברגעי משבר, ואיך לאפשר למוח שלנו לקחת אותנו למקומות חדשים וחלומיים!
בצעד הראשון נבין ונתחבר לרעיון שאנחנו זה המותג. נבדיל בין אני, אני המותג ואני היזם. מהניסיון שלי, רוב האנשים מתקשים מאוד בהפרדה המחשבתית בין היותם מותג לבין האתגרים האישיים. ברגע שמבינים את הטכניקה ההתנהלותית וההתנהגותית של מותגים, כבר מהרגע הראשון התוצאות מגיעות. כמו שאומרים, נתחיל בשיא המהירות, ונגביר את הקצב.
שלב הגילוי העצמי.
זהו השלב בו נאפשר לעצמנו לעוף על עצמנו! ללא בושה וללא מעצורים.
סוף סוף נוכל לענות על השאלה הכל כך מהותית:
מי אני! ומה ייחודי בי.
לאחר שהבנו מי הלקוחות האידיאליים שלנו, הגיע הזמן להבין מה המסלול של כל אחד מהם בבחירה בנו. רכישת מותגים - מותגים זו זירה של רגשות. ברגע שנבין כיצד להעביר את הלקוחות שלנו את המסלול הרגשי של ההיכרות, ההתחברות וההתאהבות בנו - המערכות יחסים שיווצרו לנו עם לקוחותינו יהיו הדוקים ונאמנים. חשוב לדעת - נאמנות זו פסגת המערכות יחסים בין לקוח למותג. "אני קונה רק אייפון" "אני הכי אוהב את ניו-יורק" "אני אוהבת את הבושם של שאנל". ברגע שנוצר חיבור שכזה, ניצחנו בגדול!
בשנים האחרונות יצרתי מיתוג ומיתוג ויזואלי למותגים הגדולים בעולם. חלקם שילמו מאות אלפי שקלים. החלטתי להעניק לך חשיפה וכניסה למאחורי הקלעים של העולם הזה. לאפשר לך להבין את השיטתיות והצעדים שצריך לעשות כדי שגם לך יהיה את הכלים הללו. לא צריך תקציבים גדולים, פשוט צריך להיות נחושים! זה הזמן לקחת השראה ולגלות איך אנחנו רוצים להציג את עצמנו לעולם, מה החזון שלנו ושל המותג, ומה הסגנון הוויזואלי הייחודי שלנו.
ברגע שבונים ומשקיעים במותג האישי שלנו, אין שום אפשרות להפסיד. בכל מצב ההשקעה הזו היא מועילה ופרודוקטיבית והיא תחזיר את עצמה. חשוב לבנות מודל פיננסי המאפשר את התהליך של בניית המותג והמערכות השיווקיות שלו, כזו שתאפשר לכם לצמוח ולממש הזדמנויות עסקיות. בשורה תחתונה, ההשקעה מחויבת להחזיר את עצמה, להכפיל את עצמה ואפילו לשלש!
נלמד כיצד להגדיר את מדף המוצרים, מהי הצעת המכר הטובה ביותר, ונגדיר באופן כללי את קהלי היעד לכל מוצר. ללא הגדרה מדויקת של מדף המוצרים שלנו, אין סיכוי שהמכירות יהיו בשיא. הגדרת המוצרים, ממש כמו חידוד חצי המטרה, תביא לתוצאות מצוינות במהרה.
שלב זיהוי הלקוחות האיכותיים. זהו שלב מאוד משמעותי שרבים מדלגים עליו ומזלזלים בו, וחבל. כדאי שתיקחו את הזמן ובאמת תגלו מי הם הלקוחות שהכי הייתם רוצים שיגיעו לעסק שלכם. ברגע שנזקק ונדייק מי הלקוחות שנרצה שיגיעו אלינו, אתם תופתעו לגלות.. הם פשוט יגיעו!
שיטת חמשת הערכים - מוכנים? זה רגע מרגש ביותר בהזנקת המותג שלכם! ערכי המותג שלנו יהוו את המצפן הפנימי שלנו, את המסננת לקבלת ההחלטות שלנו ואת הסימן ההיכר הייחודי של המותג שלך. זו השיטה שהפכה מותגים רבים ולקוחות נהדרים שלי - למנצחים אמיתיים.
משפך שיווקי יהפוך להיות החבר הכי טוב שלכם! ברגע שיש משפך שיווקי שעובד, ולא סתם עובד אלא עובד באפקטיביות, זה יכול לשנות לחלוטין את המודל העסקי והמצב הפיננסי שלנו. חשוב להתמיד! הלקוח הראשון המשלם שלי הגיע לאחר חודש וחצי, אז אל תעצרו בדרך, זה ההבדל בין מותג מנצח למוצר שמקודם באופן רגעי. ברגע שמשלימים את שלב זה, אנחנו הופכים להיות מותג, ולא רק מותג - אלא גם בעלים של נכס מניב!
נעבוד על כלים פרקטיים לשיפור החשיבה החיובית, כי כשאנחנו במיטבנו – האור שלנו מופץ! אז בואו נהיה ווינרים. בואו נחליט. בואו נבין שאין לנו ברירה! אני מחויב להיות אני במיטבי!
בצעד הראשון נבין ונתחבר לרעיון שאנחנו זה המותג. נבדיל בין אני, אני המותג ואני היזם. מהניסיון שלי, רוב האנשים מתקשים מאוד בהפרדה המחשבתית בין היותם מותג לבין האתגרים האישיים. ברגע שמבינים את הטכניקה ההתנהלותית וההתנהגותית של מותגים, כבר מהרגע הראשון התוצאות מגיעות. כמו שאומרים, נתחיל בשיא המהירות, ונגביר את הקצב.
נלמד כיצד להגדיר את מדף המוצרים, מהי הצעת המכר הטובה ביותר, ונגדיר באופן כללי את קהלי היעד לכל מוצר. ללא הגדרה מדויקת של מדף המוצרים שלנו, אין סיכוי שהמכירות יהיו בשיא. הגדרת המוצרים, ממש כמו חידוד חצי המטרה, תביא לתוצאות מצוינות במהרה.
שלב הגילוי העצמי.
זהו השלב בו נאפשר לעצמנו לעוף על עצמנו! ללא בושה וללא מעצורים.
סוף סוף נוכל לענות על השאלה הכל כך מהותית:
מי אני! ומה ייחודי בי.
שלב זיהוי הלקוחות האיכותיים. זהו שלב מאוד משמעותי שרבים מדלגים עליו ומזלזלים בו, וחבל. כדאי שתיקחו את הזמן ובאמת תגלו מי הם הלקוחות שהכי הייתם רוצים שיגיעו לעסק שלכם. ברגע שנזקק ונדייק מי הלקוחות שנרצה שיגיעו אלינו, אתם תופתעו לגלות.. הם פשוט יגיעו!
לאחר שהבנו מי הלקוחות האידיאליים שלנו, הגיע הזמן להבין מה המסלול של כל אחד מהם בבחירה בנו. רכישת מותגים - מותגים זו זירה של רגשות. ברגע שנבין כיצד להעביר את הלקוחות שלנו את המסלול הרגשי של ההיכרות, ההתחברות וההתאהבות בנו - המערכות יחסים שיווצרו לנו עם לקוחותינו יהיו הדוקים ונאמנים. חשוב לדעת - נאמנות זו פסגת המערכות יחסים בין לקוח למותג. "אני קונה רק אייפון" "אני הכי אוהב את ניו-יורק" "אני אוהבת את הבושם של שאנל". ברגע שנוצר חיבור שכזה, ניצחנו בגדול!
שיטת חמשת הערכים - מוכנים? זה רגע מרגש ביותר בהזנקת המותג שלכם! ערכי המותג שלנו יהוו את המצפן הפנימי שלנו, את המסננת לקבלת ההחלטות שלנו ואת הסימן ההיכר הייחודי של המותג שלך. זו השיטה שהפכה מותגים רבים ולקוחות נהדרים שלי - למנצחים אמיתיים.
בשנים האחרונות יצרתי מיתוג ומיתוג ויזואלי למותגים הגדולים בעולם. חלקם שילמו מאות אלפי שקלים. החלטתי להעניק לך חשיפה וכניסה למאחורי הקלעים של העולם הזה. לאפשר לך להבין את השיטתיות והצעדים שצריך לעשות כדי שגם לך יהיה את הכלים הללו. לא צריך תקציבים גדולים, פשוט צריך להיות נחושים! זה הזמן לקחת השראה ולגלות איך אנחנו רוצים להציג את עצמנו לעולם, מה החזון שלנו ושל המותג, ומה הסגנון הוויזואלי הייחודי שלנו.
משפך שיווקי יהפוך להיות החבר הכי טוב שלכם! ברגע שיש משפך שיווקי שעובד, ולא סתם עובד אלא עובד באפקטיביות, זה יכול לשנות לחלוטין את המודל העסקי והמצב הפיננסי שלנו. חשוב להתמיד! הלקוח הראשון המשלם שלי הגיע לאחר חודש וחצי, אז אל תעצרו בדרך, זה ההבדל בין מותג מנצח למוצר שמקודם באופן רגעי. ברגע שמשלימים את שלב זה, אנחנו הופכים להיות מותג, ולא רק מותג - אלא גם בעלים של נכס מניב!
ברגע שבונים ומשקיעים במותג האישי שלנו, אין שום אפשרות להפסיד. בכל מצב ההשקעה הזו היא מועילה ופרודוקטיבית והיא תחזיר את עצמה. חשוב לבנות מודל פיננסי המאפשר את התהליך של בניית המותג והמערכות השיווקיות שלו, כזו שתאפשר לכם לצמוח ולממש הזדמנויות עסקיות. בשורה תחתונה, ההשקעה מחויבת להחזיר את עצמה, להכפיל את עצמה ואפילו לשלש!
נעבוד על כלים פרקטיים לשיפור החשיבה החיובית, כי כשאנחנו במיטבנו – האור שלנו מופץ! אז בואו נהיה ווינרים. בואו נחליט. בואו נבין שאין לנו ברירה! אני מחויב להיות אני במיטבי!